Henkilöjäsenyys

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä luonnollinen, täysi-ikäinen henkilö, joka haluaa toimia yhdistyksen tarkoitusperien toteuttamiseksi.

Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen Baletin Discordissa ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Lue lisää kuinka jäsenenä voit olla mukana toiminnassa.

Tarvitsemme jäseniltämme seuraavat tiedot:

• Nimimerkki
  • Sähköpostiosoite
  • Täydellinen nimi (suku- ja etunimet) *
  • Kotikunta *

* Yhdistyslaki 26.5.1989/503 3. luvun 11 §

Jäsenmaksumme on 20 € ja se on voimassa kyseisen jäsenmaksuvuoden loppuun saakka.

Maksamalla jäsenmaksun vahvistat että haluat olla BDSM-yhdistys Turun Baletti ry:n (3056976-7) jäsen, olet täysi-ikäinen ja sitoudut noudattamaan yhdistyksen sääntöjä ja etikettiä.

Helpoiten maksat / uusit jäsenmaksusi verkkokaupassamme. Verkkokauppa kysyy sinulta tarvittavat tiedot. Voit maksaa myös useamman jäsenyyden samalla kertaa kunhan sinulla on siihen lupa kaikilta liittyjiltä. Jäsenmaksun voi suorittaa myös useimmissa tapahtumissamme.

Kannatusjäsenyys

Voit liittyä myös yhdistyksen kannatusjäseneksi joka tukee yhdistyksen toiminnan jatkumista. Yhdistyksen kannatusjäseneksi voi liittyä yksityishenkilö, yritys tai yhteisö.

Kannatusjäsenyys on voimassa kuten normaali jäsenyys, kyseisen jäsenmaksuvuoden loppuun saakka.

Kannatusjäsenen nimi voidaan tämän niin halutessa julkaista yhdistyksen nettisivujen yhteistyökumppanit -osiossa.

Tiedot, jotka tarvitsemme kannatusjäseneltä ovat:

Yksityishenkilö:

• Etu- ja sukunimi
  • Sähköpostiosoite
  • Kotipaikka

Yritys tai yhteisö:

• Nimi
  • Y-tunnus
  • Kotipaikka
  • Yhteyshenkilön etu- ja sukunimi
  • Yhteyshenkilön sähköpostiosoite

Kannatusjäsenmaksumme on 50 € (yksityishenkilöt) / 100 € (yritykset ja yhteisöt).

Maksamalla kannatusjäsenmaksun vahvistat että haluat olla BDSM-yhdistys Turun Baletti ry:n (3056976-7) jäsen, yksityishenkilönä olet täysi-ikäinen tai yrityksenä/yhteisönä sinulla on nimenkirjoitusoikeus, sekä sitoudut noudattamaan yhdistyksen sääntöjä ja etikettiä.

Kaikki jäsenrekisterimme tietoja käsitellään ehdottoman luottamuksellisina. Lue tietosuojaselosteemme jäsenrekisteristä.

TULEVAT TAPAHTUMAT